loading...
افشاشدگان
فرشید فرشباف صباحی بازدید : 1 جمعه 28 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

صبازر :فعالان اصولگرا در واكنش به پروژه اختلاف افكنی جریان انحرافی اصلاحات كهبا هدف اتهام افكنی و ایجاد تردید در وحدت جریان ارزشی اصولگرا كلیدخورده، اظهار داشتند: فتنه ای جدید در راستای تصرف كرسی های انتخابات آتیمجلس در راه است.

 

*اصولگرایان در پازل اصلاح طلبان بازی نخواهند كرد

در همین ارتباط عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینكه اصولگرایان پاسخمناسبی به اتهام افكنی جریان انحرافی اصلاحات خواهند داد ،گفت: توطئهاصلاح طلبان در مقابل وحدت اصولگرایان از هم اكنون خنثی شده تلقی می شود وبا هوشیاری جریان ارزشی اصولگرا به بن بست می رسد.

حمید رضا ترقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینكه تنهاامید جریان انحرافی اصلاحات، برای انتخابات آینده مجلس تفرقه افكنی واتهام زدن نسبت به وحدت جریان اصولگرا است، تصریح كرد: اصلاح طلبان همهانرژی خود را صرف ایجاد شكاف و اختلاف در اردوی مقابل كرده و با اتهامافكنی در رسانه های مكتوب و مجازی خود درباره اختلاف میان اصولگرایان درصدد بدست گرفتن فضای سیاسی كشور هستند.

 

عضو حزب موتلفه اسلامی اتهاماتی نظیر عدم وحدت جریان اصولگرا در فضایسیاسی، افزایش اختلافات مجلس و دولت در سال جاری و عدم تمكین اصولگرایانبه كمیته سه نفره و جامعتین را از جمله فرافكنی های اصلاح طلبان دانست وافزود: این توطئه از هم اكنون خنثی است و اصولگرایان هشیارتر از این هستندكه در پازل اصلاح طلبان بازی كنند.

ترقی با بیان اینكه اصولگرایان پاسخ مناسبی به این اتهام افكنی جریانانحرافی اصلاحات خواهند داد، اظهار داشت: به طور طبیعی، پاسخ اصولگرایانبه این گونه توطئه ها، حفظ وحدت و انسجام و پرهیز از طرح مسائل اختلافی درجلسات تشكیلاتی خود است و دولت و مجلس اصولگرا نیز از كشاندن مباحث اخلاقیبه افكار عمومی پرهیز می كنند.

 

*اصلاح طلبان با پروژه اتهام افكنی علیه اصولگرایان نمی توانند وزن سیاسی خود را بالا ببرند

در ادامه عضو شورای مركزی جامعه اسلامی مهندسین نیز گفت: اصلاح طلبانبا پروژه اتهام افكنی علیه اصولگرایان و انتشار اخبار و تحلیل های غلطسیاسی در رسانه هایشان نمی توانند ناكامی های خود را به درون این جریانبزرگ كه زیر چتر جامعتین بوده منتقل كرده و وزن سیاسی خود را بالا ببرند.

 

سید مصطفی میریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به پروژهاختلاف افكنی اصلاح طلبان در جهت تصرف كرسی های انتخابات نهمین دوره مجلسشورای اسلامی اظهار داشت: یكی از فتنه ها و استراتژی های جدید اصلاح طلبانبر هم زدن اتحاد میان اصولگرایان است و اتهامات و انتشار تحلیل های نادرستمبنی بر وجود اختلاف میان اصولگرایان و تقسیم آنان به چند طیف و گروه(منتقد، سنتی و حامیان دولت) در رسانه هایشان تنها در راستای خدشه واردكردن به وحدت این جریان است.

وی با بیان اینكه در سایه حمایت جامعتین و كمیته سه نفره هیچ خللی برروند وحدت اصولگرایان ایجاد نخواهد شد، افزود: دلیل مانور اصلاح طلبان برتحكیم وحدت اصولگرایان اقدامات موثر و كارگشائی است كه این جریان برایتعمیق وحدت و گسترش همگرائی درون خود تدارك دیده است بنابراین چون اصلاحطلبان در حال حاضر توان ایجاد شورای هماهنگی برای ایجاد وحدت درون جریانیندارند وحدت اصولگرایان را نشانه رفته اند.

 

عضو شورای مركزی جامعه اسلامی مهندسین همچنین در واكنش به مانور اصلاحطلبان منحرف بر سر شعار جهاد اقتصادی كه آنرا عاملی برای ایجاد اختلافدرون جریان اصولگرائی دانستند تاكید كرد: شعار جهاد اقتصادی مبنای عمل وتصمیم گیری همه مسئولان احزاب و چهره های سیاسی و همچنین مردم استبنابراین دولت و مجلس در راستای تحقق دستورات و منویات مقام معظم رهبریخواهند كوشید و جریان اصولگرایائی نیز به عنوان اكثریت حاكم بر مجلس وبزرگترین جریان سیاسی درون نظام در حركتی جهاد گونه دولت را برای این جهادعظیم اقتصادی یاری خواهد كرد.

 

میریان با بیان اینكه جریان اصلاحات با انفجارها و تبلیغات خبری نمیتواند وزن سیاسی خود را بالا ببرد خاطر نشان كرد: جریان اصلاحات باتبلیغات سو خبری نمی تواند ناكامی های خود را به جریان اصولگرائی واردسازد و وزن سیاسی خود را بالا ببرد چرا كه جریان اصولگرا با قدرت تمام درسایه جامعتین و عمل در چارچوب منشور اصولگرائی در انتخابات شركت كرده وترفندها و دسیسه های كور دشمنان را خنثی خواهد كرد.


 

*اصلاح طلبان، آرزوی اختلاف افکنی میان اصولگرایان را به گور می برند

 همچنین؛ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، گفت: اصلاح طلبان شکستخورده، با فرافکنی قصد ایجاد تفرقه در میان اصولگرایان را دارند. اما بایدبدانند این هیاهوی آنها برای بازگشت به قدرت بی فایده است چرا كه ملت ماچهره مخدوش آنها را بخوبی می شناسند.

جعفر شجونی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جریانمنحرف اصلاح طلب قافیه را باخته و با غارت بیت المال به نظام اسلامی خیانتکرده، گفت: احزاب جریان اصلاح طلب، هیچگاه با یکدیگر توافق نداشته و تنهاموردی که بر آن توافق کردند، تلاش برای آسیب رساندن به نظام اسلامی بود.

 

وی افزود: جریان منحرف و از هم پاشیده اصلاحات نمی تواند میاناصولگرایان اختلاف افکنی نماید؛ چرا که طیفهای مختلف اصولگرایی نسبت بهجامعتین و کمیته سه نفره توافق دارند و به آنها و تصمیماتشان پایبند هستند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه اصلاح طلبان باخیانت به اصول انقلاب اسلامی و آرمانهای امام (ره) رسوا شده اند، اذعانداشت: از آنجا که اصلاح طلبان مورد تنفر جامعه و مردم قرار دارند، به همیندلیل به فرافکنی روی آورده اند و تلاش می کنند چهره اصولگرایان را خدشهدار سازند، اما آرزوی ایجاد اختلاف میان طیفهای اصولگرایی را به گورخواهند برد.

 

*اختلاف افکنی جریان اصلاحات، با هدف تصرف کرسی های مجلس

 در ادامه، عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران نیز، گفت: اتهام زنی جریانانحرافی اصلاحات نسبت به جریان اصولگرا و ایجاد تفرقه و اختلاف میان احزاباصولگرایی، با هدف تصرف کرسی های مجلس صورت می گیرد.

احمد نجابت، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت:اصولگرایان همواره با هوشیاری خود، فتنه های جریان اصلاح طلبی را خنثی واتحاد خود را بیش از پیش تقویت کرده انند؛ چرا که منفعت طلبی جریانانحرافی اصلاحات، بر همگان روشن شده است.

 

وی در ادامه، جریان اصولگرایی را جریانی متحد و منسجم خواند و افزود:جریان اصولگرایی در هر شرایطی اتحاد خود را حفظ کرده است و در انتخاباتاین دوره مجلس نیز، با لیستی واحد، وارد عرصه رقابت خواهد شد.

 

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان سعی دارنددر فرصت باقی مانده تا انتخابات، مهره هایی را که از نظر سیاسی سوابق سیاهو منفی ندارند، وارد عرصه انتخاباتی كرده و کرسی های مجلس را تصرف کنند وهیچ جای شکی نیست که با اقبال عمومی روبرو نخواهند شد.

 

* اصولگرایان مغلوب اختلاف افکنی های اصلاح طلبان انحرافی نمی شوند

 

 در همین ارتباط؛ نایب رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری، با بیاناینکه اصولگرایان مغلوب اختلاف افکنی های اصلاح طلبان انحرافی نمی شوند،گفت: اختلاف سازی های اصلاح طلبان، تنها انزوای بیشتر آنها را به ارمغانمی آورد و لذا جنجال های بیهوده آنها راه به جائی نخواهد برد.

محسن کوهکن ریزی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، افزود: بعد ازآنکه جریان انحرافی اصلاح طلب در انتخابات گذشته ضربه سنگینی از جریاناصولگرا و ملت خوردند، به دنبال پیشبرد هدف اختلاف سازی در جریان اصولگراهستند.

 

وی با تاکید بر اینکه اعضای کمیته سه نفره نماینده تمام اصولگرایانهستند، اظهار داشت: با وجود نظرات جامعتین و کمیته سه نفره، اصلاح طلباننباید در ایجاد اختلاف میان اصولگرایان، امیدوار باشند؛ چرا که ادامه اینحرکت، تنها مهره های سفید اصلاح طلب که بازمانده اصلاحات می باشند را برایانتخابات آتی منزوی می نماید.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ظهورگو


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 134
  • بازدید کلی : 199