loading...
افشاشدگان
فرشید فرشباف صباحی بازدید : 1 پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
بوس

بوث

بوs

بوص

بو٣

ب و س

تنوع ازما انتخاب ازشما !

(محدثه)

.

.

.

می دونی زیباترین خط منحنی دنیا چیه؟

لبخند یه دوست وقتی بفهمه به یادشی

.

.

.

با سلام

فرارسیدن سال نو را به شما و خانواده محترمتان تبریک میگویم .

سالی سرشار از شادی و سلامتی برایتان آرزومندم .

.

.

.

یادمان باشد تا هستیم به یادهم باشیم

وقت رفتن فریاد صدایی ندارد . . .

.

.

.

اگه تو زندگیت یکی از سیمهای سازت پاره شد

آهنگ زندگیتو جوری ادامه بده که هیچکس

نفهمه به تو چی گذشت حتی اونیکه سیمو پاره کرد . . .

.

.

.

از شب پرسیدم برای عزیزترین چی بنویسم ؟

گفت بنویس بی تو فردایی ندارم . . .

.

.

.

باید آهسته نوشت،با دل خسته نوشت،با لب بسته نوشت،گرم وپررنگ نوشت،رو ی

هرسنگ نوشت،تا بدانندهمه،تابخوانندهمه،که اگردوست نباشد دل نیست.

.

.

.

یه زغال برمیدارم دورت خط میکشم و مینویسم:

این بی معرفت دنیای منه !

.

.

.

تهنایی آدما اندازه ۱دریا عمق داره

ولی پر کردنش با ۱لیوان محبت ممکنه !!!

.

.

.

باغبانی پیرم که به غیرازگلهاازهمه دلگیرم

کوله ام غرق غم است

عده ای بیخبرند،عده ای هم پکرند

دلم ازاینهمه بدمیگیردوچه خوب،که آدمی میمیرد

.

.

.

بهر پیروزی ایران عدل و دادی می کنم

از همه فرمایش رهبر منادی می کنم

امر کردی رهبرا بر روی چشمان ترم

چشم آقا من جهاد اقتصادی می کنم

.

.

.

خداوندا دستانم خالى و دلم غرق آرزوست

یا به قدرت بیکرانت مرا توانا گردان

یا دلم را از آرزوهاى دست نیافتنى خالى کن

کوروش بزرگ

(یاسمین)

.

.

.

بی اجازت دفتر۳۶۵ برگ جدیدتو دادم بخدا

تا بهترین تقدیر رو برات نقاشی کنه

سال نو پیشاپیش مبارک

(فریماه از تهران)

.

.

.

یادسهراب بخیر، آن سپهری که تا لحظه خاموشی گفت:

تو مرا یاد کنی یا نکنی، من به یادت هستم

آرزویم همه سرسبزی توست.

بهار۹۰مبارک

.

.

.

رستن و شکوفایی در بهار زیباست

و شکوفایی فکر و اندیشه در تو بهترین است

همیشه مثل بهار با طراوت باشی

.

.

.

شبى از سوز گفتم قلم را / بیا بنویس غم هاى دلم را

قلم گفتا برو بیمار عاشق / ندارم طاقت این بار غم را . . .

.

.

.

نوشتم نامه ای با برگ گندم ، فراموشم نکن با حرف مردم

نوشتم نامه ای با شوق و خنده ، که باشی باخبر ازحال بنده

فرستادم مسیج از دل برایت ، جوابش را بده جانم فدایت . . .

.

.

.

naz nisti ama NANAZE mani

.be fekram nisti ama ROYAYE mani

harfat talkhe ama ASALE mani.

ba man nisti ama NAFASE mani.

dosam nadari ama ESHGHE mani…

(حسین)

.

.

.

چیزى ندارم که فداى چشمان زیبایت کنم

جز قلبى سرشار ازعشق که با هزاران گل

یاس تقدیمت مى کنم . . .

.

.

.

در چهاردیواری دنیا

عشق ابدیست ، غم رفتنیست خاطره ماندنیست

و از همه مهمتر

گیرنده این اس،ام،اس دوست داشتنیست

سال نو مبارک

.

.

.

یک عمر قفس بست مسیرنفسم را ، 
حالا که دری هست مرابال وپری نیست،

حالا که مقدر شده آرام بگیرم سیلاب مرابرده وازمن اثری نیست،

بگذار که درها همگی بسته بمانند ، وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست . . .

.

.

.

کفشهای کهنه را دور نیندازیم ، شاید دوباره به کوچه های قدیمی برگشتیم . . .

.

.

.

آنوقت که دوست داری همواره کسی به یادت باشد

به یادمن باش که من همیشه به یادتوام

(سوره بقره آیه ۱۵۲)

.

.

.

دلم میخواست الان پیشم بودی ، میرفتیم چندتاهندونه میخریدیم،

دوتایی اونقدر هندونه میخوردیم که شـاشـمــون بگیره،

اونوقت دوتایی میــشـاشـیـدیـم به این رفاقت

که نه یه زنگ میزنی نه اس ام اس میدی‎!‎‏

.

.

.

Setare az an bala balaha..be derakhsheshe to hasodiyash mishavad!

Ey kash dar asman zendgi at, derakhshantarin setare bashi!!!!

(نهال)

.

.

.

_¡¡¡¡¡|Π___
‘=O¤¤¤¤O-’

یه سایپا غضنفر ، فدات !

.

.

.

اگر تمام ابرهای دنیا ببارند گلهای قالی نخواهند رویید

این است قانون زیر پا افتادن . . .

“دکتر شریعتی”

.

.

.

|””””””””””|:!””-.,
“@@”””””” “”@”

10ton ajor fadaye zir banaye vojodet

.

.

.

فریاد را همه میشنوند. هنر واقعى شنیدن صدای سکوت است

بی صدا بیادتم . . .

.

.

.

شب در کار نامه ى سیاه زندگى اش چه کرده است

که افتخار گرفتن این همه ستاره را دارد ؟

.

.

.

Bar sange ghabre man benevisid khaste böd/ahle zamin naböd namäzash
shekaste böd/bar sange ghabre man benevisid shishe böd/tanhä az in nazar
ke saräpä shekaste böd/bar sange ghabre man benevisid päk böd/cheshmäne
ou ke däeman az ashk shoste böd/bar sange ghabre man benevisid in
derakht/omri baräye har tisheo tabar daste böd/bar sange ghabre man
benivisid kolle omr/poshte dari ke bäz nemishod neshaste böd

.

.

.

مثل طبیعت۴ فصل باشیم:

همچون بهاری شکوفا ، مثل تابستان گرم وصمیمی،

بسان پاییز بارانی وبخشنده ، مثل زمستان برفی و سپید و پاک،

پیشاپیش فرا رسیدن بهار۹۰مبارک

تقدیم به تمام دوستان عزیز.

.

.

.

دلم شکسته است، میشودبرای من کمی دعا کنی؟

یا اگه خدا اجازه میدهد،کمی بجای من خدا خدا کنی؟

راستش دلم مثل یک نماز بین راه،خسته وشکسته است،

میشود برای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق با وفا خداکنی.

(الهه تنها)

.

.

.

ببین غمگین،ببین دلتنگ دیدارم/ببین خوابم نمی اید،بیدارم

نگفتم تاکنون اماکنون بشنو/تو را بیش ازهمه من دوست میدارم . . .

.

.

.

روزى رو که سپرى شده و گذشته بیهوده ىاد نکن

برای لحظه اى هم که نىومده فریاد سر نده

اینا همش قصه گذشته و آیندست

به فکر شادى باش عمرتو برباد نده

چه کسانى که اومدند چه چیزهاىى که خواستن

آخرش دنىا رو رها کردن و رفتن

(
محمد.م)

.

.

.

مثل باران خاطراتت ماندنی است¤لحن پرمهر صدایت خواندنیست¤

گرچه من اندک زمانى در کنارت بوده ام¤تا ابد مهرو صفایت در وجودم ماندنیست.

‏ (محمد محمدیان)

.

.

.

در این جهان نیاز به دوست داشتن و ستایش شدن پیش از نیاز به نان است.

.

.

.

(…)ن ها که برای همه لبخند دارند – همان ها که همیشه هستند – برای همه
هستند – آدم های ساده را باید مثل یک تابلوی نقاشی ساعت ها تماشا کرد -
عمرشان کوتاه است – بس که هر که از راه می رسد یا از آن ها سوء استفاده می
کند یا زمینشان می زند یا درس ساده نبودن به آن ها یاد می دهند – آدم های
ساده را دوست دارم(بوی ناب آدم می دهند)‏
(علی از خوزستان)

.

.

.

فکر نکن تنهایی!

بلکه فکر کن یه تنها هست که تو براش یه دنیایی . . .

(محسن از قلعه گنج)

.

.

.

به کوتاهی لحظات با تو بودن منگر

به وسعت لحظه هایی نگاه کن که به یادت هستم

(محسن از قلعه گنج)

.

.

.

_[]_|Π_
‘-O—-O-’

این سایپا بایک بشکه محبت قاچاق تقد یم تو باد

(محسن از قلعه گنج)

.

.

.

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم

ما بر روی زمینی زندگی می کنیم که هر روز خودش را دور میزند!

‏(محسن از قلعه گنج)

.

.

.

درقطره اشکم همه دم نقش تودیدم، این هدیه خوبیست که ازآب گرفتم.

هرگز نتوانی که ز من دور بمانی، چون عکس تو را در دل خود قاب گرفتم.

(ابوالفضل)

.

.

.

بنویس نام مرا درکف دستت ای دوست ، تا به وقت قنوتت نبری ازیادم

‏((کامران))

.

.

.

زرتشت بیا که با تو امید آید ، شب نیزصدای پای خورشید آید

تاریخ اگر دوباره تکرار شود ، آدم به طواف تخت جمشید آید

سال۲۵۷۰آریایی مبارک باد

.

.

.

سلامم را بجای زغال قلیانت پذیرا باش تا به احترامت خاکستر شوم

.

.

.

گاهی…یادی…نگاهی… پیامی …سلامی…لنگه کفشی

پرت کن بابا دلم گرفت !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    ظهورگو


    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 47
  • بازدید کلی : 112